En helomvending til det bedre!

Alt med måte, men…

det er lov å gjøre en skikkelig innsats og! Form, ønsker og en energi på topp kommer ikke av seg selv og jeg tror alle vet hva som må til for å nå målene sine – spesielt når det kommer til helse og kropp. Ønsker jeg å bli sterkere, får mere overskudd og føle meg bedre etter et 1/2 år med mye god mat (grisemat), MÅ jeg være streng med meg selv. Jeg kan ikke loffe rundt, dytte i meg alt det jeg vil, og ligge på soafen like mye lengre. Nå er det nye tider, i hvertf all frem til 1 april. Etter 1 april så vil jeg fortsette med trening og ren/sunn mat, men ikke like hardt som jeg gjør nå. Akkurat nå er jeg ganske streng med meg selv, og så trapper jeg litt ned etter hvert. Det er ikke noe VM jeg skal rekke, men det er en helse, en kropp og en styrke jeg ønsker å få kick-startet igjen. 

Jeg trener de dagene jeg ikke er på jobb, altså på Me and My Cousin. Siden vaktene mine på butikken er ganske få, og korte (typ 10-14) så tar jeg heller de dagene som de kommer. Vil jeg trene den dagen så trener jeg, men jeg legger heller inn å trene de dagene jeg jobber hjemme med SOME. Da har jeg på en måte ingenting å «rekke», og jeg kan legge inn både jobb, trening, bhg, diverse slik jeg ønsker. 

Ren protein shake etter trening!

Vet flere på IG spurte om tips og litt mer info om hvilke type mat «clean food» er, så jeg skal lage et innlegg om det snart. Når det kommer til trening er det ren styrke jeg gjør, samt en dag i uken der jeg løper intervaller. Treningsprogram kommer også ;)

Anja

Skriv en kommentar